-

Jag har insett att min senaste kyss, var underbar
Jag saknar, min pappa.

Jag pratar, när jag känner för det.
Jag skrattar, när jag har lust
Jag tycker om, att få umgås med vänner.
Jag avskyr när folk, snackar skit.
Mina närmaste vänner är, underbara ♥
Min första vän heter, Emma.
Min första kärlek heter, Tim. för har aldrig gjort sånna här saker med någon annan än han.
Kärlek är, den bästa och ibland den värsta känslan.
Min favoritfilm är, just nu, Har ingen speciel.
När jag borstar tänderna, så kollar jag mig själv i spegeln.
När jag lagar mat, så mixar jag bara saker.
Jag är rädd för, Mörker.
Jag önskar, att det håller mellan mig och Tim.
Den värsta känslan är, att bli sårad..
Den bästa känslan är, Då det är varmt ute.
Jag vill, att min pappa kunde prata med mig.

Jag är, annorlunda på ett bra sätt
Jag är sämst på, ..
Jag kommer alltid att vara, mig själv.
Den finaste som finns, familjen..
Sist jag grät var, för en vecka sen.
Jag kan, bli riktigt förbannad när de behövs!
Min kamera är, trasig.
När jag vaknar på morgonen, vill jag fortsätta sova..
Innan jag somnar, så smsar jag.
Just nu håller jag på att, skriva den hära, och lyssna på musik.
Jag har aldrig, sagt jag älskar dig till någon utan att mena det
Idag har jag, LANAT!
Jag vill verkligen, dela hela mitt liv med Tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0