Svar på frågestunden!

vad tycker du är skönast, att bli rövknullad eller slickad ?
Svar: Förstår inte hur du tänker hära.

Hur många har du legat med ?
Svar: Ingen har något med hur många jag legat med.. Men inte nå många.

Skulle du kunna knulla en 25+ om han gav dig 500kr(om du inte hade en pojkvän)
Svar: Åldern har ingen betydelse men det verkar inte du fatta,
och skulle aldrig knulla någon för pengar.


Vad är skönast kuk i slida elr att bli slickad?

Svar: Att ha sex.

sugit av någon?
Svar: Jo, kan berätta hur man gör också om du vill?!

Gjort något i fyllan som du ångrar?
Svar: Det har jag gjort.

Vad skulle din kille göra för tatuering?
Svar: En tjur på benet.

Har du percing i fittan?
Svar: Nej det har jag inte men funderar på göra.

Vem är den äldsa du har legat med?

Svar: Mitt ex, han var 21.

Kan du lägga ut mer hiss och diss och outfits?
Svar: Jodå det kan jag.

Tycker du om Jennifer Wikström?
Svar: Hon har jag känt jävligt länge och hon har varit en av mina bästavänner.. men vi umgås knappt nå mer.

Tycker du om Astrid Kling?
Svar: Känner inte Astrid, men hon verkar vara en riktigt snäll tjej.

Tycker du om Micki Johansson?
Svar: Känner inte henne, men hon är grymt gullig.

Tycker du om Jenny Hansson?
Svar: Jag har många bra minnen med henne, och saknar hon grymt mycket.

Tycker du om Sebbe Backe?
Svar: Han var en person jag verkligen kunde lita på förut, men nu snackar vi inte ens.

Tycker du om Paulina Eneslätt?
Svar: Nej det gör jag inte, fast vi var jävligt tajta förut.. Men tänker inte hänga ut någon.

Hur många har du legat med?
Svar: Läs svaret där uppe.

Hur gammal är du?

Svar: 14

Går du någon sport?
Svar: Har gått, men är för lat nu.

Gillar du att sjunga?
Svar: Jag älskar verkligen att sjunga, men har inte den bästa rösten.

Tycker du om Emilia röger?
Svar: Hon är grymt gullig & snäll, men vi umgås inte.. Jo jag gillar hon!

Tycker du om Emma henriksson?
Svar: Jodå det gör jag, hon är svin trevlig och vi träffas då och då.

Tycker du om Isabelle folkesson?
Svar: Hon är en av mina barndomsvänner, en jag verkligen saknar. klart jag gillar hon!

Tycker du om Madde lundström?
Svar: Vi umgicks där ett tag, men vet inte vad som hände.. du är okej!

kan du börja video blogga?
Svar: Vet inte om jag orkar det, isf kommer det bli svamliga videobloggar så kanske!

hur träffades du och din kille?
Svar: Vi träffades då jag började på hans skola, och sen via dom jag umgicks med.

hur många haru haft sex med?
Svar: Läs kommentaren högst uppe.

vem är din nyaste vän?
Svar: Vet inte riktigt, fått massa nya vänner.. men ingen jag är riktigt tajt med.

hur många litar du på?
Svar: Det är någon en staka jag litar på.

Kommentarer
Postat av: Astridkling

Min kompis sa typ att jag skulle kolla här osv,Trodde du tyckte jag var en dryg fjortis?:)

2012-02-16 @ 09:15:15
URL: http://astridkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0