lite att göra..

- tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? - Selina
har du några piercingar? vars? – tungan, läppen naveln, ögonbrynet och öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon.
väljer du filmkväll framför utekväll? – beror på vad jag känner för
vad tycker du om med dig själv? – att jag är rak på sak och säger vad jag tycker.
din sämsta egenskap? –  Att jag inte kan umgås med tjejer, för det blir bara bråk.
är du dag eller nattmänniska? – natt
vad har du på dig just nu? – one piece
är du nöjd med ditt utseende? - Jodå det är jag.
vad vill du ändra med ditt utseende? – Längre hår och bli tjockare.

 


- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? – jodå.
har du varit kär på riktigt någon gång? – är det.
är du oskuld? – nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jodå.
vad för sorts killar faller du för? – oftast faller jag för fel killar men..
när hade du sex senast? – igår.
har du kysst en kompis någon gång? – jadå
hur många har du haft sex med? - Det har ingen med att göra, men ligger inte kring 45pers som rykten säger.
Är inte ens uppe i 20st.

- tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? – Vilda
vem skulle du vilja träffa just nu? – Tim
vem saknar du mest just nu? –  Tim
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? – Nathalie
vem krama du senast? – Tim
vem står dig närmast? – Min mamma.
vem vill du träffa oftare? – Vilda.
vem är mest partyprisse? – Patrik
vem ringer du när du är ledsen? – Vilda, Jonathan, Tony eller Jesper.
vem är snyggast? –  alla är snygga på sitt sätt!

 

 


- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? – Sist var det Vilda.
vilka namn finns i smsinkorgen? – hjort, vilda, jesper, tim.
vem ringde dig senast? -  Vilda tror jag.
vem smsar du oftast med? -  Tim.
vad stod det i senaste smset du skickade? – okej :)
vad har du för bakgrundsbild? – En bild på mig och älsklingen
vad står det på anteckningar? - Jag älskar dig paulina! <3 /Tim
vem ringde du senast? – inga pengar.
vad har du för mobil? – sonyericsson
spelar du wordfeud? – nej.

 


- farligheter
snusar du? - jodå.
har du snott något från en affär någon gång? – jo..
brukar du röka? - ja ibland.
har du tagit droger? - jo, alla har testat..
känner du folk som tar droger? – jo tyvärr
har du blivit jagad av polisen? – jo
har du druckit så mycket att du spytt? - jodå.
dricker du alkohol varje helg? - förut ja, men inte längre.
skulle du kunna testa droger? – nej.
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? – nej det skulle jag inte.
har du varit i slagsmål någon gång? – adå.

 

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? – stängd.
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – jodå.
tror du två ex kan vara vänner? – jodå.
skulle du vilja vara berömd? – Jadå.
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? – jo
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - nej.
brukar du tänka innan du talar? – händer ibland
känner du någon som är oskuld? - jodå.
skulle du vilja tatuera dig? vars? – Har en men ska göra en till, på skulderbladet.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja 
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? – nej, dom frågar bara vart jag varit.
tror du andra tycker illa om dig? - finns alltid nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0