Skriver från hjärtat.

Då jag ser dig blir jag varm i hela kroppen om du bara visste.
Känns som du inte ser mig, fast du kollar på mig jämt.
Varje gång jag ser dig blir jag glad, helt sjukt hur söt du är.


Allt känns bara knasigt, vet inte vad jag själv vill längre.
Vill inte ta något förhastat beslut, jag beter mig inte som jag brukar.
Men det är för att jag börjat tveka på vad jag vill.
Om allt bara kunde varit lättare, Vet inte själv hur jag känner längre.
Känns som jag älskar dig men ändå inte, Jag hatar den här känslan.
Och vill inte såra dig, men jag måste få tänka och se vad jag vill.
Tänka klart är något jag inte kan, men är rädd att göra fel beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0