Stör mig på..

Tjejer som alltid ska trycka upp brösten till hakan, lixom vi vet att alla tjejer har bröst.
Och det är inget att skryta om, och oftast vill ni bara ha uppmärksamhet av killarna.
Tycker nästan det är lika bra att stoppa sockar i bh;n då.


Tjejers ögonbryn, då dom inte kan måla dom..
Utan dom ser ut som ett rent helvete, nästan så ni målar ihop dom eller så går dom ända ner till kinden.
Det är så grymt fult, och då ni har buskiga ögonbryn.. snälla någon.



Det här var mina åsikter och dom är inte riktade mot någon speciell men det är saker jag stör mig på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

så....nu pratar du om dig själv i tredje person? :D

2012-02-26 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0